Herkese merhaba, 35+4 deyim dünden beri ara ara, uzun süren bel ve kasık ağrılarım oluyor. Adet olacakmışım gibi aynı. Karnımda sertleşme yok yada ben anlamıyorum. Endişelenmeli miyim? Aynı haftalarda benzer bir durum yaşayan var mı? Pazartesi kontrolüm var. Doktorumu aramam gerekir mi acaba?