5 nisam günü nişanım gelmişti.Birazda sandım vardı yalan yok ama kimseye söylemedim çünkü o kadar canım yanmıyordu.Sancılar arada yolluyordu belki ama hissedecek kadar değil.6nisan günü daha farklıydı kendimi her açıdan yorgun hissediyordum ve belim ağrıyordu.Sabah 5-6 gibi sancılarım arttı 15-20 dakikaya falan düşmüştü.Eşümi uyandırdım ve hasteneye gittik.Nst’ye bağlandım ve sancımın olduğunu söylediler.Açılmam 1cm falandı hiç yoktu resmen.Saat 10 gibi suyum geldi sancılarım hafifti hala ve hala açılmam çok azdı.12 gibi ancak 4 cm olmuştu.Hemşire suni sancı serumu taktı malesef.Sancılara artık dayanamıyordum sanki içimi deşiyolardı.O kadar çok açıyordu ki vurulduğum zaman bu kadar acı hissetmemiştim galiba.2 gibi sancılarım iyice sıklaştı açılmam 7 cm oldu 1-2 dakika ara ile sancı hissediyordum ve artık ağlıyordum sancı yüzünden.Zorlanmaya başladım ve çığlık çığlığaydım resmen.saat 2,30′da doğuma aldılar beni…İlk 2 ıkınmada biraz zorlansam da 3. Ikınmada artık ne yapacağımı anlamıştım. Zaten 4 ıkınmada saat 14:54’de canım oğlum, minik kuzum Kuzey doğdu. O heyecanı anlatamam.Oğlumun kontrollerini yapıp kucağıma verdiler ve ben o an dalya sümük oldum çok güzeldi çok masumdu..Bir süre kucağımda kaldı sonra hemşire oğlumu alıp götürdü kontroller için.Yaklaşık 20 dakika kadarda dikişler için doğumhanede kaldım ben 3 dikişim var.Şükür ki sağlıklı bir şekilde doğdu Kuzey Atlas hiç korkmayın bebeğinizi kucağınıza alınca tüm acılarınız gidiyor unutuyorsunuz🌸🥰💕