Kubra1782 Üç gün önce benden çok az kan geldi bugün doktora gittim ilk gittiğim doktor ikiz olabilir dedi ama Zübeyde hanıma gitmen lazım dedi Zübeyde hanıma gittiğimde alttan muayne etti ve bebeğin kalp atışları duyulmuyor yarın gel kürtaj yapalım dedi ben pazartesi gitcem ama kürtaja ama beklesem mi die de düşünüyorum bu arada alttan muayeneden sonra benden kan geldi çok tedirginim ne yapcağımı da bilmiyorum başka bi doktorada mı gitsem die düşünüyorum beklesemmi yada karar veremedim
Esra_ben Kubra1782 bebeğinizin kalp atışını muhtemelen hiç duymadınız değil mi? Alttan muayenede doktor kese içinde bebeği gördü mü acaba? Boş gebelik olabilir mi acaba diye soruyorum.
zeyzey95 Kubra1782 canım kanama alttan muayeneyle ilgili değildir bi zararı yok çünkü. Progestan falan vermedi mi doktor. Ayrıca kalbi atmıyosa bile daha küçük kendiliğinden düşebilir ben iki kere düşük yaptım kendiliğinden. Kürtaj tekrar hamile kalmayı geciktirebiliyor bazen. Diğer türlü rahim daha çabuk toparlanıyor. Zaten düşecekse kanaman artar düşer diye düşünüyorum. Bence 8 9 haftaya kadar bekle yinede ben 6+5 de vajinal ultrason da duydum kalbini ama daha geç duyanda var. Başka doktora da gidebilirsin. Bi kaç post gördüm işte gitmiş doktora kese boş kürtaj ol demiş doktor başka doktora gidip kalp atışını duymuş. Özel hastaneye gitmediysen bide özele git
Kubra1782 Loresima3 bende öyle düşünüyorum ama işte dediğim gibi kanamam oldu alttan muayneden sonra o beni tedirgin etti şu an pembemsi şekilde geliyo ama çok az
Suleyigit Kubra1782 ah be kuzum niye Zübeydeye gittin niye alttan baktırdinn şehir Hastanesine git bence en iyisi orası .
Kubra1782 Mabel eşime dedim gidelim yarın özele die kanaman oldu düşmediyse de düştü bence dedi oda iyice umutsuzluğa soktu beni
Neslihanbgrhngs Mabel kesnlikle katılıyorum daha tecrübeli bir doktora görünün bence bizler bu konuya yardımcı olamayız ki
Loresima3 Kubra1782 öyle düşünme, alttan muayene olmuştum bende kalp atışını görmeyince doktor, bunun kötü bi yanı yok. Kürtaj şu anda ihtimal bile olmamalı, ben yerinde olsam acilen düşük önleyici ilaç ya da iğne için başka bir doktora giderdin
Med Kubra1782 Öyle sadece az bi kanamayla düşmüyor ağrılı ve koyu renkte parçalı şekilde oluyor. Yani bende öyle olmuştu. Hemen düştü zaten diye umutsuzluğa kapılmayın diye söylüyorum. Dua edin ve bir özele gidin. Bebeğiniz sağlıklı ise sizinledir. Sağlıksız olduğunda düşüyor.
Asaf42 Kubra1782 düşse görürsün bi şekilde az bi kanama bebegım dustu dmk degıl ıyı bi doktora gıt Bnce acıl pazartesıyı Fln bkleme
Kubra1782 Esra_ben ya hiç birşey söylemedi sadece işte kalp atışı yok kürtaj olman lazım dedi kan falan da almadılar hani hiç anlamadım
Kubra1782 Loresima3 kanama neden oldu ki o zaman muayneden sonra ya dediğim gibi kafam o kadar karışık ki anlatamam ne yapcağımı bilemiyorum
Kubra1782 zeyzey95 hayır ne ilaç verdi ne kan değerime baktı ultrasyonla baktı kalp atılı yok kürtaj olcan dedi sadece
Kubra1782 zeyzey95 bende yarın özele gidiyim diye düşünüyorum ilk gittiğim yerde özeldi ikiz olabilir dedi bunlar tek kalp atışı yok dedi ikilem de kaldım
Minikbirkalp Kubra1782 sakin gitme benim de 5. Haftada kalp atışı yoktu ama bebekte yoktu hatta kese etrafında hem sağda hem solda oldukça çok kanamam vardı ama vajinal bi kanamam olmadı doktor bana %85 bu gebelik gercekleşmiycek kürtaj la sonuçlanacak dedi ilaç vermedi çalıştığımı dile getirdim rapor yazmadı zaten düşüncel biraz düşsün der gibi eve gönderdi 3 gün sonra kontrole çağırdı ama ben gitmedim biliyordum çünkü kürtaj yapacaktı başka bi doktora gittim kürtaj demek için daha çok erken sana ilaç vericem 1 hafta da rapor bir haftanın sonunda seni görmem lazım ama bu bir hafta içinde hep yatıcaksın dinleniceksin yemek ve lavabo dışında kalkmiycaksın ilişki de yasak demişti 1 hafta sonra gitti bebeğimi de gördüm kalp atışını da duydum kanamam da da azalma olmaya başlamıştı ve şuan 20+5 olduk doktorumu okadar çok seviyorum okadar iyi ki melek gibi bi kalbi var iyiki de ona gitmişim diyorum
Nursertr Kubra1782 sakın moralini bozma canım Allah büyük hiç belli olmaz biraz erken davranmışlar karar vermekte bencede çünkü çok daha geç duyan hatta keseyi bile daha geç gören çok post okudum burda
Meltemkd Kubra1782 tabiki başka doktora git ertelemeden çok erken konuşmuş doktorun, alttan muayene zararlı birşey değil hem öyle düşünme bende 4 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu keseyi ultrasonda göremeyince alttan muayene oldum o şekilde gördük. Küçük olduğu için bebeği yada kalp atışını duyamadık sonraki iki kontrolde de ve epey strese girmiştim. O yüzden Kalp atışlarını duymak için 8.haftayı bekledim çok şükür o zaman duyduk. Sende lütfen iyi bir doktor araştırıp hemen git tekrar bakılsın🙏🏻
Kubra1782 Meltemkd şu an kanama da beni tedirgin ediyo neden oldu hani çünkü tamam iki gündür oluyodu ama tırnak ucu kadar falandı doktordan eve geldiğimde bayağı bi kan geldi kırmızı ama pıhtı falan yoktu