Merhaba kizlar ben gebeligimi yeni öğrendim ve bugun doktorum kese olusmus ama icinde bebek yok dedi 1 hafta snra tekrar bakicakmis bebek oluşmazsa gebeligi sonlandiracakmis:( doktoruma göre bebek 6 hafta 2 gunluk fakat imkansiz cunku eşimle sehir dışındave ayrı olduğumuz icin bizim hesaplarımıza gore dha yeni 5 haftalik tabi ilk gun gebe kaldıysam.? Siz kaçıncı haftada kesenin icinde bebeği gördünüz ? Çok uzuluyorum inşallah bi yanlislik vardır:(