Kızlar adetim 6 gün vardı ben idrar testi yaptım çıkmadı evet kabul ediyorum çok erken yaptım ama biraz üzüldüm yok mu diye çünkü her günü değerlendirdik Allah in izni ile göğüsleri de ki ağrı yumurtlama döneminden beri devam ediyor biraz daha fazlalasti kasıklarımda çok ağrı yok bazen iğne batar gibi batıyor çok acıkıyorum değişik rüyalar görüyorum biraz da uykuya daha cok düştüm gece 1 de de yatsam öğlen 2 ye kadar uyuyuyorum 🙄 Acaba bunlar belirti olabilir mi böyle şeyler yaşayıp özellikle önce test yapıp sonrasında pozitif çıkan oldu mu🤲