mavi Kızlar ben 15 haftalık gebeyim dün doktorum 16 haftalık oldugunu söyledi bugun çok afedersiniz her tuvalete çıktığımda karnimda kasiklarimda öyle bi agri bi aci oluyor ki sizdede oluyor mu normal mi aceba
0114 mavi geçen hafta bende 15 haftaydım canım aynen dediğin gibi kaşık agrım vardı lavaboda afedersin otururken çok ağrıyordu doktorum çok normal dedi şuan 16 bitecek gecti
Sibel3434 Bende 20 haftalık hamileyim benim de ayni sıkıntılarım var doktor normal dedi ama ben sağlık ocağında idrar tahlili yaptırdım bol bol su iç dedi haftaya tekrar gidip yaptıracam tahlil sense bi git yaptır enfeksiyon olabilr
mavi Sibel3434 yaa ama koki idrar yaparken yanma gibi şikayetlerim yokki 🙁 ins oyle bişey yoktur ya cok sıkıntılı enfeksiyon
Sibel3434 mavi bende de yok koku yanma dedim idrar tahliline baktı su iç dedi doktorum da normal büyüyor dedi ama klozet e oturunca çok agrım oluyor halen
mavi 0114 Eltimde bebek büyüyor yukariya çıkıyor falan diyor ama insan tereddütde kalıyor ins sıkıntı olmaz hepimiz kolay doğumlar yaoio saglijli bebeklerimizi alırız kucağımiza