Hllykstp canim o insanlarin sacmaligindan baska bir sey degil sen onlari bosver oyle birswy yok yani
O bebegi koruyan bir katman hatta gobek duaene kadar bebek yikanmaz normalde o katmandanda kalan yerler bebegi korumaya devam eder canim bebegi koruyan ozle kremsi bir yapidir o normalde uzmanlar ilk banyoyu biraz erteleyin derler aslinda o tabaka bbeegi korur cunki valla canim yapilan arastirmalarda o verniks tabakasinida 40 a yakin farkli protein maddesi var ve o yapi kaygan oldugu icin dogumuda kolaylastirir o yuzden insanlarin sacma hurafelerini dinel sperm kac kat katli rahime girip bebegemi bulascak allah bebekleri oyle guzel koruyorki insanlar sadece sacma sapan konusurlar bosver