rukiye25 kızlar hayırlı geceler. Ben normalde medicalparka gidiyorum fakat orası biraz pahalı geliyor şu an da . Esenyurtta meduhaus hastanesi uygunmuş bugün duydum. Giden varmı doktor tercihim bayan 36+2 deyim ayrıca kan sulandırıcı iğne kullanıyorum.