Merhabalar, güzel anneler ve anne adayları. Nasıl başlasam nereden anlatsam bilemedim.
Buraya herkes gibi güzel doğum hikayemi yazacağımı hayal eder,okurken buradakı hikayeleri tebessüm ederdim ama kısmet olmadı .Erken dogum hikayemi ikizlerimle yaşam savaşımı yazmak varmış..
Aslında normal doğum ile 38-40 hafta arasında 3 tane evlâdım var.
Ama bu kez herşey istediğimiz gibi olmadı zaten planlı bir hamilelik değildi ve çok şükür 3 tane evladımız var 1 kız 2 erkek rabbime sonsuz sınırsız şükürler olsun isteyene nasip etsin ama olurda olursa ikiz çocuğum olsun diye dua ederdim benimde ikizin anne karnında düşmüş ben kalmışım. Neyse 5 aya kadar çok zor bir hamilelik geçirdim mide bulantısı, kusma mahfetti beni
Sonrasında daha da güzel gitti muayeneler,kontroller,detaylı ultrason her şey çok güzeldi yolundaydı çok şükür daha sonra erken dogum riskiyle bir dunya igne ilac tansiyon hapları vs kullandim cati agrisindan yuruyemez hale geldim kontrollerime duzenli gittim sonra doktorum yatak istirahati verdi Annem geliyordu gün içinde çocuklarla yardıma sonra akşam geri gidiyordu vs. Neyse daha doğuma çok var ama doktor ikizler her an supriz yapabilirler o yüzden biz her türlü hazırlığımızı yapalım geç gelirlerse çok çok güzel olur gelmezlerse de riskli durumu bilerek karşılarız gerekeni yaparız. Son ana kadar da normal doğum düşünüyorduk ki ikiside full ayak gelişti neyse bir gün annemi aradım işte kontrol hakkım var birazda sancim var gibi ağrılarım var bi gidelim dedim tmm dedi kızımı okuldan aldık hastaneye giderken kızım yoksa düştü kolu nün üzerine ağlaya ağlaya hastaneye gittik çok şükür kolunda bi sıkıntı yoktu neyse sıra aldım beklerken kızım tekrar kaydı düştü küçük oğluma bi ağıt yapıştı durmadan ağlıyor susturamadık diğer oğlumda durmadan mizmizlaniyor falan neyse sıram geldi içeri girdim doktor karnımin cok sert oldugunu bi nstye girmem gerektigine karar verdj oglen arasi vardi ciktiktan sonra girdim nstye sonucu aldım doktora ve bangır bangır ağrıların var senin bu halde seni gönderemem bi ebe kontrol etsin dedi gittim ebe baktı ve 5 cm açıklığın var bebeklerin efesman yapıyor ayakları elimde senin doğumun başlamış dikkatli ol dedi doktora indim tabi o sirada annem cocuklari alip eve gitmis cantam filan annemde kalmis dr yatisini yapmamiz lazim ameliyata alicam demesin mi ben sok kipkirmizi oldum agliyorum esimi aradim hemen isten cikip yetisti dr ile görüştü yatış yaptık ilaçlar serumlar iğneler vuruldu sancinin geçmesi ve açılmanın durdurulması beklendi 2 saat sonra yine dr kontrol etti açıklık 6 cm olmuştu ve sancim vardı derken ameliyata hazırladılar annem çocuklarla hastaneye geri geldi herkes ağlıyor eşim odayı susleyelimmi çünkü kapı süsü hediyelik dağıtmaliklar herşeyimiz hazirdi istemedim kuveze gireceklerini biliyordum o yuzden istemedim 3 normal dogum uzerine ilk kez sezeryan yaoilicaktim korkum vardi neyse geldiler hazirladilar ameliyathaneye indiyoruz hep birlikte herkes salya sümük girdim spinal denendi uyustum sanildi basladi kesmeye hissediyorum ve bagiriyorum aciyor diyorum derken 15 kisi kafamda bağıranlarımiklar falan genel anesteziye çevirdiler hemen Uyumadan bir bebeğimin çıktığını çok cılız ağlama sesini duydum o annuyudum UUyandığmda felaket bir ağrıyla ağrı kesici yalvararak istiyordum ve terliyordum şu istedim Bi damla verildi doktorum hemen geldi tabi ben bebeklerimi soruyorum herkes iyiler kuvezdeler vs diolar ama ben kötü bir şey oldu ve bana söylemiyorlar gibi düşünüp ağlıyorum neyse diyor geldi anlattı bira rahatladım gece 2 gibi türü dedi sonra git bebeklerini gör diye tmm dedik o gece hiç bitmedi hep dualar ettim cevremde çocuğu olmayan darda olan falan ümmeti muhammede dualar ettim hep narkoz dilime vurdu galiba sonda değişildi sonra cikartildi heo agri kesici istedim bacaklarıma vurfular igneleri ve o igne yerlerim hala mor hala agriyir. O gece 2 de zorla yurudum yururken sanki karnim yere dusucekmis dikis yerim patlayacakmis ve nefesim kesile kesile yarim nefes ala ala zorla yurudum elimde olsaydi kesinlikle normal dogum yapardım ancak sartlar boyle olmak zorundaydı neyse ertesi gun gaz çıkarınca eve taburcu edildim kendim tek 10 gun yürüyemedim tek basima doğrulamadım cok zorlandim ama cok sukur gecti sonra bebeklerim yenidogan yogun bakiminda kuvezdelerdi gittim gordum cok kucukler nasil olucak diyerek agladim dayanamadim ve bugun 30. Gun 10 martta dogum yaptim ve o gun ilk koronadan turkiyede ölüm gerçekleştiği icin hemen yogun bakima girişler kapatildi buda benim imtihanim ya herkes hastaneden bebekleri kucaginda ciktilar ben eli kolu bos icim buruk halde zorla ciktim sanki orda onlari terk ediyormuşum gibi geldi ve aglaya aglaya eve gectim doktor 3 ay kadar burda kalicaklar dedi sut sagip goturuyorum sutun cok cok az doktora durumunu sordum oek ic acici seyler soylemedi bayilicak gibi oldum girmek istiyorum dedim saolsun 1 dk izin verdi gördüm her yerlerinde kablolar makineler iğneler kan vermişler kızılay getirmiş birine bulamamışlar ona sonra bulunca vermişler kolları mor delik desik birinin kafa yapısı alını öne doğru şişmiş düzelicek zamanla dedi dr normal çok erken doğmuşlar diye normalmiş doğar doğmaz karınlarına katater açmışlar ordan beslemişler şimdi hortumu deniyorlar daha biberon filan geçmemişler çok zorlu bi süreç için yanıyor kalbim ağrıyor onlar orda ben burda içtiğim şu bile boğazımda kaliyor ha çocuğum yokmu var ama onlarda karnimda taşıdım 7 ay boyunca onlarında evdeki cocuklarimdanayrı bi halleri yok çok üzülüyorum dualar ediyorum sizlerden de dua istiyorum hakkınızı helal edin çok uzun oldu. Rabbim tum anne olmayi isteyrnlere yakin vakitte anne olmayi nasip etsin hamile olanlarada hayirli saglikli dogumlar diliyorum. Bizleri de duanizda eksik etmeyin inşaAllah Hamza Aslan&Yusuf Aslan prameture minik savaşçılarım rabbim kimsenin emeğini hiç etmesin.