Kızlar hastaneye sadece hcg batırmak için gitmiştim şuan 7 haftalık olduk daha hiç hastaneye gidemedim sadece sağlık ocağında kan ve idrar vermiştim kayıt için. Hiç hastaneye gidemedigim için endişelerim var acaba ne tahliller vardı bişey kacirdimmi diye daha keseyim bile göremedim kalp atışı desen öyle ne önerirsiniz randevulara baktın randevu da yok pek :((