Asliasli_ hamileliğimin 4.ayından beri kullanıyorum o kadar rahat ki anlatamam çok alıştım doğumdan sonra napıcam bilmiyorum 😄 yan yatabilmen için hem önden hem sırttan destek yapıyo böylelikle sırt üstü veya yüzüstü yatar mıyım diye düşünmüyorsun da… Ayrıca 7.aydan sonra bacak arasına yastık almadan uyumak çok zor oluyo bir sürü yastıkla yatacağına sadece u yastıkla yatakta eşini de sıkıştırmış olmazsın 😄