Merhaba kızlar, bende aynı sizin gibi formdaki hikayeleri okuyup ne zaman doğum yapacağım diye düşünüyordum. 36.haftada nişanım geldi adet sancıları gibi sancılarım başladı ve doktora gittik kontrol sonucunda 2 cm açıklığın var dedi ve normal doğum istediğim için eve gönderdi. Bu arada doktor tavsiyesi ile sürekli yürüdüm ve evde çömeldim. 2 gün sonra tekrar kontrole gittik nst de sancım çıkmıyordu. Üst üste 3 gün nst ye girdim ne sancı nede açıklığımda ilerleme yoktu taaaa ki 22 Mart pazar gününe kadar. Hamileliğim boyunca çok hareketliydim hiç hantallaşmadım pazar akşam 8 de kasıklardan başlayan hafif sancılarım oldu her sancıda çömeldim yürüdüm temizlik yaptım akşam 11 e kadar herşeyi hazırladım duşumu aldım eşim işten geldi doğum sancılarımın başladığını söyledim ve hastaneye gittik. Doğumhaneye aldılar ve nst ye bağlandım ve ebe kontrol etti 3 cm sabaha doğum olur seni odaya alacağız dedi. Neyse doğumhanede üzerimi giydirdiler ve odaya alındım. Odada hiç oturmadan sürekli yürüdüm ve eşimin elinden tutup her sancıda çömeldim. Ebe tekrar gece 2 de geldi kontrol etti ve 6 cm açılma var nst ye bağladı ve dayanılmaz sancılar başladı yarım saat sonra suyum geldi ve doğumhaneye alındım. İçeriye girdiğimde 9 cm açılmam varmış. Doktorum şok oldu bu kadar hızlı beklemiyordum die. herşey hazırlandı ebelerin ve doktorun anlatımı ve doğru ıkınma ile 20 dk da oğlum dünyaya geldi🥰🧿 kafası geride olduğu İçin 2 dikişim var ve çok şükür ikimizde iyiyiz🤲O kadar çabaladım normal doğum İçin çok şükür rabbim yardım etti. Rabbim isteyen herkese nasip etsin bebişlerinizi sağlıkla kucağına almanız dileğiyle 🙏