38 haftamda çatı muayenesi oldum. Korktuğun kadar bir acı yaşamadım. Tabi ki kişiden kişiye göre değişir. Şimdi 39+1 haftalığız. Beklemekteyiz paşamızı. Haftaya salıya kadar kendi sancım gelmezse çarşamba günü suni sancı bağlayacaklar. Kendi sancım gelmesi için duanıza talibim. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.