30 haftalik kızıma hamileyim arkadaşlar 2 3 gündür hareketleri azaldı ve arada alt tarafa baskı hissediyorum sebebi ne olabilir yada normal mi acaba ilk doğumumda 10 yıl önce oğluma erken doğum yapmistim ama boyle olmamıştı hiç huzursuz oldum bunu yaşayan var mı acaba