Arkadaslar mantar oldum. Geçen doktora idrar yolu enfeksiyonu için ilaç dedim ama yazamam ilk 3 ay organ gelişimi dedi. 2,5 aylık yani 10 haftalığız. DOktora gitmeyi de hiç gözüm kesmiyo bu sıcakta. Hem mantar hem nohut gibi şişlik var. Sirkeyle silmeye çalıstım az önce. Bebeğe geçer mi sizce ne yapmalıyım doktora mı gitmeliyim