Suyun içine az miktarda kolonya kaçmış anlamadan içtim bişey olur mu lütfen bi bakıın
Diillleeekkk azsa bir şey olmaz diye düşünüyorum canım
Diillleeekkk birkaç damla mı
Tadı çok yoğun değildi içtikten sonra anladım ne kadar kaçtığını bilmiyorum
Bişi olmaz vucudun da tepkı w bişi olsa bence.