KubraKocak bende de gynoferrasanol de aynı sıkıntı oldu. Eşim hekim benim, ilacımı feramat yaptık. Süt ve süt ürünleri tüketmiyorum akşam öğününde, yemekten bir-iki saat sonra iki tane alıyorum.
günde bir defa. Yoksa midem inanılmaz bulanıyor, biz bana uygun çözümü öyle bulduk.
Sorabilirsen en iyisi aile hekimine ya da takipte olduğun doktora sorman canım.