Ozge282 Kızlar merhaba Tuzla Devlet Hastanesi ve Yakacık Kadın Doğum hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı? Aha da bu virüs yüzünden panik oldum gitsem mi gitmesem mi? Özellerde durum nasıl🙄 Hadi birazcık tecrübeli hamişler rahatlatın bizi 🥰
Zeyzeyka Ozge282 canım doğumu bilmem ama tuzla devlet hastanesinde koronalı hasta olduğunu biliyorum, yakacık kadın doğum dediğiniz direkt doğum hastanesiyse daha mantıklı
zeyzey95 Ozge282 artık hemen hemen her hastanede hasta var zaten onların yeri ayrı oluyor. Ben tuzla devlete gittim kadın doğum katında 10 kişi ya var ya yoktu. Tuzla devlete devam ediyorum
ayseakcura Ozge282 ben Pendik medipole gidiyorum canım orda vaka yok.. doğum ücretleride yeni açıldığı için uygun.. hemde titiz bi hastane
NurseB Ozge282 tuzla devlet kadın doğum yönünden iyi değil, ayrıca pandemi hastanesi oldu tavsiye etmem. (önceden orda çalışan bir hemşireyim)
Gzdkskn Bende Tuzla devlette vaka var diye biliyorum. Yüzyıl hastanesine gidiyorum kontrole şu anlık sıkıntı yok dedi doktorum ama yakacık sadece doğum alıyorsa süper 😊
Gokceylmazz Gzdkskn bende yüzyıl gidiyorum canım 1 aydır gitmedim orda bi sıkıntı varmıymış sordun mu
Gzdkskn zeyzey95 önlem alıp gidin bebek hemşiresi bir tanıdığımız orda vaka olduğunu söyledi hatta kendisi nişanlısıyla bile görüşmüyor bu olaylar başladığından beri 😶
ayseakcura Ceylani88 Canan Acar Demir 70 tl muayne ücreti normal doğum 1750 sezeryan 2.250 epidural istersen +500 Nst 36 tl
zeyzey95 ayseakcura bütün doktorların muayene ücreti aynı mı acaba ben daha pahalı sanıyodum 70 TL iyiymiş ama
Gamze_M Bende tuzlaya gidiyordum virüs yüzünden medipole gittim Canan hanıma başlamıştım doğumum yaklaştı iki hafta sonra gel demişti izne çıkmış kendisi yine doktor değiştirdim mecbur pazartesi doğumum var
zeyzey95 Gzdkskn zaten hastane dışı evden çıkmıyorum hastaneye de önlem alıp gidiyorum canım teşekkür ederim 🤗
Deleted5544 zeyzey95 evet tüm doktorların muayenesi 70 tl, bende canan acar demire gidiyorum tavsiye ederim
Susu1303 Ozge282 annemin komsusu tuzla devlette saglik personeli ve annemlere o hastaneye gitmemelerini söylemiş cok sayıda yatan vaka varmış
Gzdkskn Gokceylmazz ben cuma günü gittim bu cuma da kontrol e gideceğim hastane boş zaten özellikle sabah saatlerinde bombos bir sıkıntı yokmus ve doktorum ilk defa bu kadar ilgilenebildi muayeneler az olduğu için erken saatte gidin derim hangi doktor sizinki 🥰
Gokceylmazz Gzdkskn en erken saate aldım bende cuma 1de gidicem bakalım nasıl olucak, doktorum serap simavlı 😊
Kapalikutu Canım Eltim tuzla devlette sağlık personeli benim için orada doğum yapmanı önermem demişti bu virüs olayından da önceydi bu konuşma. Bi bölümünü korana vakaları için ayırmışlardı şuan tamamen bu vakalara ayrıldı diye biliyorum.
_vesileaksoy Ozge282 Tuzla’da hafta sonu doğum yokmuş kartal yakaciktada yenidoğan ünitesi yok yabii olası acil bı durumda mudahele edemiyorlar bebeği başka hastaneye gönderiyorlar .
Ozge282 Gokceylmazz yüzyılın doğum ücretleri nasıl bilgin var mı? İlk doğumumu orda yaptım çok memnundum. Hale kayıran doktorumdu. Serap hanımın ücretleri daha farklı sanırım çok iyi bir doktor o da