Kızlar, hamile değilken tansiyonum hep 10a 6 civarı çıkardı hiç 12e 8 gibi bi sonuç görmezdim ama kendi normal tansiyonum buydu. Hamile olduğum süreçte de hep bu civarda çıktı.. Bu akşam ayıptır söylemesi kızartma yedim mideme dokundu galba dedim.. Zaten hamileliğimin başından beri mide yanmam var. Biraz önce afedersiniz istifra ettim ama öyle böyle değil.. Başımda da ağrı vardı akşamdan beri istifra edince biraz iyi oldum derken aklıma gebelik zehirlenmesi falan mı yaşıyorum acaba dedim. Tansiyonunu ölçtüm 11.6 - 7 çıktı her zamankinden yüksek çıktı yani. Abartıyor muyum bilmiyorum ama korkmam gereker mi? Bu arada 17+2 haftalığız