Caylakanne01 9 +3 deyim. Çok tatlı ve başarılı bir doktorla başladık . Doğum paketi aldık. Doğumum koru hastanesinde olacak . Gidenler var mı nasıldı ? İyi kötü her detayı yazın lütfen.
Caylakanne01 bukleliana Evet doktorum, sınırsız muayene , testler, tahliller , doğum vs. Hepsi içinde.
Hurizeynep0 Caylakanne01 Selinburak bende Aylin hanıma gidiyorum 15 haftalığız bizde bebişimle. Koruda att olarak çalıştım 4 yıl önce ordan tanıyorum Aylin hanımı çok iyi çok ilgili bi bayandır. Koru Doğum olarak da çoğu çoğu hastaneye fark atar içini görmüş çalışmış biri olarak rahatlıkla söyleyebilirim gayet iyi 👍
Caylakanne01 Caylakanne01 Dr. Aylin hoca mükemmel bence biz yeni tanıştık. İnşallah doğuma kadar birlikteyiz. Koruda olacak bizimde. 😊
Selinburak Kuzum ben 6 haftalıkken tanışmıştım şuan 33 haftalığım çok memnunum Aylin hanımdan keşke şu virüs olaylarına denk gelmeseydi ama daha sık gidebilsem
Caylakanne01 Selinburak Bende bugün gittim anlastim. Benim daha çok küçük ama aşırı doğum korkum var Aylin hoca aşırı rahatlatiyor. Sende korudasin. İrtibata kalalim merak ediyorum. 😊
Selinburak Tabiki canım İnan son haftalar daha çok korkun oluyor yani şu zamanlar tadını çıkar derim ve Doğum zamanın virüse denk geldi sen düşün yani hayaller hayatlar oldu benim için şuan tek istediğim sağlıklı şekilde kucağıma almak ☺️🙏🏻🤲🏻
Caylakanne01 Selinburak Evet allah yardimcimiz olsun. Sağlıcakla al inşallah kucağına 😊 Aynı doktora denk gelmek çok iyi oldu .
Caylakanne01 Hurizeynep0 Koruyu daha onceden duymuştum iyi diye. Ama yinede doğum yapan annelere danışmak gerek .😊
Selinburak Çok sevindim canım bunları duyduğuma hayırlısıyla sizlerinde kucağınıza almayı nasip etsin RABBİM 🙏🏻☺️