ArslanHavva Kızlar bende bel fıtığı var 33+3 haftaligim artık çok zorlanmaya başladım oturamıyorum otursam kalkarken kemiğim batıyo oyle kaliyorum .bel fıtığı olanlar normal doğum yapamiyo mus doğru mu acaba?
ArslanHavva sydatlhablc masallh ne güzel keşke bende yapabilsem doktoruma da hiç söyleme gereği duymamıştım ama salı günü muayenem var soylicem bakalım yapabilirsin derse normal yaparim