Tugce321 canım çok güzel. Bence öyle diyenleri hiç takma. Içinden ne geliyorsa onu koy. Neyi begeniyorsan. Yok alışılmış yok herkeste var yok bilmem ne birsuru konuşacaklar sen içinden geçeni dinle. Bizde kızıma asel ismini koyduk bir Allah’ın kulu ismiyle yaşasın demedi annem dışında. Ama anlamı önemli olan. Bizim içinde en münasip anlamı olan isim buydu içimize sindi. Kimseyi dinleme..