Mihranyesim t-ugba ayni ben 20 nisanda sezeryanla dogacak oglusum ama ben simdiden dusunmeye basladim
t-ugba Rabbim korusun hepimizi bi an önce kurtulalım şu virüsten bebeklerimizi sağsalim alalım kucağımıza inş
Minnaksever t-ugba arkadaşım 12 saatte doğurdu yine korkmadım her doğum farklıdır hem korkunç bişey olarak değil de bebişinle kavuşmana vesile olarak görürsen daha kolay geçer eminim öyle böyle çıkacak zaten 😁
MinikTavsanim t-ugba sezeryan doğumdan çok korkuyorum 🥺🥺🥺 zorunlu sezeryan olursam naparım bilmiyorum offff düşününce bayılcak gibi oluyorum 🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭