Kızlarrr herkese selam, ben 8.haftamdayım şuanda sadece folik asit kullanıyorum takviye bir şey almıyorum, kan testim yapıldı doktorum gerek yok dedi ama balık yemiyorum o sebeple tedirginim sizler takviye alıyormusunuz fikriniz nedir cevaplarsanız sevinirim ❤️❤️