Bebisaskina Kizlar catlamaya baslamadan kullanmak istiyorm ama karar veremedim. Kullanipta yararini goren varmi?
Hayalimiz Lierac derim ben onu kullanıyorum ve cok memnunum. Ablam hamileliği boyunca kullandı ve bir tane çatlak olmadan atlattı