Merhaba bende de fıtık var 12. Haftalığım bi haftadır cekigorum bol bol dinlenin sıcak su torbası koyabilirsiniz belinize o iyi geliyor benim kızımda da böyle azmisti Doktorum parol ve bi serum vermişti 10 gün cektim suan ilaç kullanmıyorum Doktorum bol bol dinlen dedi suan dinleniyorum çok yüklenmeyin belinize