KubraSS- ben de ilk gebeliğimi öğrendiğimde Devlet hastanesine gittim bana Doktorun dediği kan değerin gebe olduğunu diyor rahminde hiç bir şey yok çok kalın rahmin göremiyorum bu ne böyle diyip birde azarlayıp gönderdi beni sonra doktorum seçtim özel hastaneye gitmeye başladım ordaki doktorum söyledi bana olurmuymuş öyle sadece rahmin ters diye biraz da korkmuştum tabi