Bu gün çok fazla kasılmam wardı acile gittim alttan muane oldum bebek ters acil sezeryan olabilirsin dendi sonra doktor ultradyonla baktı bebek başı makatta bi santim açıklık war ddi yatş verdi istemedim ewe git 2 saat sonra gel ddi ntsde sancım çok ama ben pek his etmiyorum acaba suni sancı mı werir çünkü açılma war ama sancım yok napar sizce