deletedmom351 31+4 deyiz son 1 aydır çok fazla taş yada toprak yiyesim var kokusunu bile alsam yemek için çıldırıyorum çok şükür yemedim ama doktora sormayı da unuttum Demir eksikliği olduğunu söylüyorlar sizde de böyle olan var mı yardımcı olur musunuz?
Kubraa4334 deletedmom351 Aynen demir eksikliğinden kaynaklanıyor canım bence doktoruna sor ve demir ilacı kullan ben hep kullanıyorum 32.haftadaym
Osse deletedmom351 bazı hamileliklerde bu olabiliyormuş canım toprak taş aşerme vs. Doktoruna danış en doğru bilgiyi o verecektir sana
Tgbabsra deletedmom351 aynen Demir eksikliği bol bol güneşe çık ellerini aç en güzel Demir vitamini onda
Lavininannesi deletedmom351 acil doktora git demir ve kansızlıktan hemen ilaç Alman lazım sütünde gelmez Doğum yapınca
Tansu36 deletedmom351 canım vallah benim de canım çekiyordu ne doktora gittim demir eksikliği yok dedi 😂 aşerion onu dedi toprak bulamadım bulsam yerdim😂 şehir merkezinde bulamiom ama bazen bile patates yıkarken kokusu gelio