Kızlar merhaba 3 aylık bebegim sanki bogazına bişey takılmış gibi öksürüyor İstanbul da yaşıyoruz virüsten dolayı hastaneye gidip gitmeme arasında kaldım korku stres hepsini yaşıyorum bu süreçte hastaneye giden oldumu ne yapmam lazım öksürügü kuru öksürük ateş veya burun akıntısı yok ne olur bi akıl verin