Yasemen_1989 Merhaba bayanlar Antep’te olanlar hangi hastanelerde pandemi olduğunu biliyor musunuz ben Ncr de doğum yapacağım inşallah ama bilmiyorum vaka var mı yok mu sizin bilginiz var mı 🤷🏼♀️
Bsrasglm Yasemen_1989 merhaba canım bende onun araştırmasındayım baya korkuyorum nereyi sorsam var diyorlar ncryi sordum defa life akademi tammed kemal bayındır hepsinde var cevabını aldım emek hastanesinde yok diye biliyorum onuda araştıracağım canım benim sen kaç haftalıksın
Yasemen_1989 Bsrasglm 31.haftayı doldurdum 32den alıyorum artık ama insan tedirgin oluyor siz hangi hastaneye gidiyorsunuz
Bsrasglm Yasemen_1989 ben akademiye gidiyorum canım çokta memnundum ama videosuna kadar düştü hastayı çıkarıyorlar arka kapıdan 38+4deyim kontrole bile gidemiyorum korkumdan
Yasemen_1989 Bsrasglm görmedim canım videosunu Allahım yardımcımız olsun ama doktora gitmeyi de ihmal etmeyin son zamanlar çünkü
Tuggul Bsrasglm bende akademiye gidiyorum aysun hocaya ama bütün hastaneler aynı durumda bence siz doktorunuza güvenin ve onda kalın derim sonucta diğer hastanelerde nasıl durum bilinmiyor
zuzus Antep’te şuan tüm hastenelerde corona hastası var, fakat doğum katları izole edilmiş. Yine de en doğru seçimi yapmak için doktorla görüşmez lazım biz de aynı sorunu yaşıyoruz karar veremedik ama doktora bırakmayı düşünüyoruz tercihi
Bsrasglm Yasemen_1989 aynen canım haklısın insan görünce daha kötü oluyor ama çok zorda kalırsan gitmek istemezsen emek hastanesinide bir araştır ben bakacağım emek hastanesine bakalım nasıl olacak 😔
Bsrasglm Tuggul haklısın canım bende berfin hocaya gidiyorum başından beri çokta memnunum insan panik oluyor işte 😔
Yasemen_1989 Tuggul yok değiştirmeyi düşünmüyorum doktorumu memnunum çünkü inşallah Sağ Salim atlatırız şu süreci
Kayarozlem8023 Bende akademi hastanesi Berfin hanıma gidiyorum hatta yarın kontrole gitmem gerek 39 haftalık olduk ama şöyle bir gerçek var ki her hastanede var bu hastalar bunun için doktor değiştirmek saçma zaten zorlu bir süreçteyiz bir de doktor hastane değişikliği herşey sil baştan daha zor bence ki doğum katlarını da ayırmışlar yani bence endişe etmeye gerek yok inşallah sağ salim kavuşuruz miniklerimize
Yasemen_1989 Kayarozlem8023 inşallah canm Rabbim kolay geçirsin doğumunu inşallah az kalmış size 🤲🏻Bizlere de dua edin
Bsrasglm Kayarozlem8023 inşallah canım benim berfin hoca kontrollere sürekli çağırmıyor zaten 2 2,5 haftada bir çağırdı beni son zamanlarda
Kayarozlem8023 Yasemen_1989 inşallah canım sancı anında edilen dualar kabul olurmuş bütün hamileler dualarımda olacak inşallah
Kayarozlem8023 Bsrasglm aynen öyle normalde 10 günde bir ama bu durumlardan ötürü bir sıkıntın olmazsa 2 3 hafta sonra gel dedi bugün gittim gayer iyiydi tam 39 olduğu için haftaya tekrae gel dedi tabi çatı muayenesi yaptı belki doğumu tetikler diye bakalım hayırlısı
Kayarozlem8023 Bsrasglm evet canım benim 2.Doğumum olacak ilki normaldi 40 haftada doğdu bunu da bekliyoruz bakalım 😊