Defne06 Sevvde tamam bende de oldu bana da 15 gün sonra gel dedi ozaman 5 haftalık idim ama 6 gün sonra kanama ile gittim dedim düşük yapıyorum şükür ki kalp atımı duydum eğer kanamam olmasaydı gitmeyecektim dediği tarihte gidecektim sizde acele etmeyin 5.6 haftada duyulmayan kalp atımı mutlaka 8.9 da net duyulur şimdi gitsen yine yok der moralin bozulur 2 hafta sabırlı ol bekle dua et ben Meryem süresini okuyup Rabbime yalvardım şükür kızım 5 aylık Rabbim dileğine kavuştursun ❣️
gupsemnur Sevvde 4+4 dün gittim kese görüldü kan değerim çok yüksekti ondan dolayı gittim çoğul olabilir dediler kese görüldü haftaya tekrar çağırdı
DamlaNur29 Sevvde herkes senle bir olck diye bişey yok üzülme bende ilk göremedim 6+1 de gözüktü kesem
Mmmerve123 Sevvde canım mesanen dolu sıkışık gitmen lazım gözükmesi için benimde gözükmemişti sonra mesanen dolu gel dedi gittim mesanem boştu sma unutmuştım gözükmedi alttan baktı gözüktü hiç acımadı ama
Sevvde Mmmerve123 alttan baksam gözükür dedi ama bakmadı bana 10 gün sonra görünür insallah bidahakine öyle gideyim ben de 🤗
Susamms Sevvde Sevvde Merhaba, bende 2 gün önce hamile odluğumu öğrendim , dr a gittim alttan bakmak istemedi bişey göremedim dedi, kan tahlılı yaptı orda pozitif dedi 10 gün snra tekrar gideceğim inşallah görürüz🙏🏻
Sevvde Susamms benim bugün 6+3 haftalikken kese göründü canım 10 gün sonrada bebeği görmek için gidecegim. Ben de çok merak icersindeydim acaba görünecek mi kese diye çok şükür göründü sizin de yeni gorunur merak etmeyin🥰🥰
Meleks32 Sevvde bana TM o haftada kese gözükmüyor ama rahim duvarın kalınlaşmış dedi gebelik var gibi demişler di korkmayın inşallah güzel haberler alırsınız
Sevvde Meleks32 bugün keseyi gördük çok şükür canım 🥰ama bebek görünmedi onun icinde 10 gün sonra gel dedi 🤗♥️