Mervelifsu Sevvde canım görünür inşaallah ben de 4 haftalık gebeyken doktoruma yazmıştım 10 15 gün sonra çağırdı beni keseyi göremeyiz diye sanırım.Guzel düşün 😊
zeyzey95 Sevvde görünür hatta karından gözükmezse vajinalde kalp atışı bile duyulabilir ben 6+5 de vajinalde kalp atışını gördüm
Bergen Sevvde benim 5+5te göründü canım korkma, endişe etme görünür kontrollerini aksatma virüs yüzünden. Kimse doktora gitmiyor ama ilk zamanlar çok önemli maskemi takıp dezenfektanı sürüp gidiyorum çok şükür iyiyiz🙏
Sevvde Mervelifsu inşallah canım düşünmeden edemiyorum çoğunluk 4 5 haftada görmüş acaba mi diyorum 😞
Fatihinannesiii Canım bende bir hafta önce öğrendim hamileliğimi yaklaşık 5 haftadır hamileyim ama doktora da gidemiyorum virus korkusundan ne keseden ne bebekten hiç bişey den haberim yok ne yapacagım bilmiyorum
Sevvde Fatihinannesiii bence gidilmeli canım kese ve kalp atışı icin ben de korkarak gidiyorum yarın da gidecegim yoksa beynimdeki sorular beni bitirecek eldivenimi maskemi takip gidecegim herşeye ragmen
Sevvde Bergen kesinlikle canim bencede gidilmeli inşallah ben de mutlu dönerim hastaneden bu gece nasıl bitecek bilmiyorum 🤲sizinde hayirli olsun bebeğiniz sağlıcakla gelsin tüm bebekler🥰
betul2009_ Merhaba ben de 6 haftalık hamileyim. Geçen hafta kesem gorundu. 7. Haftamda kalp atışı için çağırdı doktorum ben gidiyorum maske eldiven kullanıp çünkü daha önce düşük yaptım endişe ederim gitmezsem 🙂