Nazanesila aynı sorun bende de oldu aynı safa merhemi falan kullandım ama bir işe yaramadı maalesef, doktora gittim Doktor da zaten tek başına bir işe yaramayacağını bir çeşit egzama olduğunu söyledi 2 tane krem verdi günde 2 3 sefer karıştırıp onu sürüyorum hatta sağ göğsüm bugün tamamen geçmiş solda biraz daha var, doktor geçtiğinde kremleri kullanmayı bırakmamı ve lansinoh sürmemi söyledi o da nemli kalması için.