Kızlar adetimin ilk günü yani 6 nisan çok şiddetli sancıyla önce pembe lekeler geldi bir gün boyunca sonra açık renk kan geldi az az, 7 nisan çamur gibi kahverengi akıntı geldi, ve adetim ilk defa iki günde bitti, hala az az lekelenme yaşıyorum, ama tabi adetle alakası yok. İlk defa böyle bişey yaşıyorum, hamilelik mi yerleşme mi hormonlarla alakalı mı bilemiyorum herhangi bir sağlık sıkıntım yok kistim de yok, hastaneye de gidemiyorum virüsten dolayı, var mı böyle bir durum yaşayan?