Anneler iyi aksamlar. 17 haftalkk gebeyim gecen hafta bacaklarmdakı kramplardan dolayı doktorumu aramıstm bu tableti önerdi kullandmda. Ancak prosedür de hem hamilelikte uygun olmdgı hemde geregındn fzla kalsiyum kullanılması bebekte gelişim geriliği oluşturabılecegnı yazms. Ben sut yogurt badem cevizde tuketyrm gun ıcınde. Kramplarım da gecti. İçime şüphe dustu aynı zamanda pıhtlsma var kanımda ıgne de kullanıorm. Bu ilaca devam etmelmym sizce