Misshenriett_e 24 haftalik hamileyim 2 gündür aksamları bogazımda yumru hissi var yediklerimi sindiremiyorum neden oluyor acaba
Hilaluur01 Misshenriett_e bende öyleydim canim reflü olduğu için geçen haftalarda ilaç kullanmadım bi kaç gün hep yutkunamiyormusum gibi geldi ilacıma devam ettim geçti
Deleted5544 geçen hafta bende de öyle oldu gerçekten çok kötü oluyor mide yanmasının bir çeşidiymiş. gaviscon içiyorum ben iyi geliyor
Deleted5544 Misshenriett_e sağlık ocağı da 4 şişe yazabiliyor, isterseniz öyle yapın randevunuz yakın değilse