GulcanYvz ben YouTube dan
Hergün 45 dk bunu yapıyorum. İnanılmaz terletiyor enerji yaktırıyor. Kesinlikle hepinize tavsiye ederim.
bu günlerde hareket edemiyoruz en azından evde kalori yakalım.
Ve çok iyi hissettiriyor enerjiyi yükseltiyor.
doktoruma sordum bunları yapmam da sakınca var mı diye. Yok dedi. İlk 20 25 dk ile başlayıp sonra yükselte bilirsin dedi.
zorladığı yerde bırakın. Beni hiç zorlamadı