Nasıl aldınız okadr ya ben alamıyorum. 38 haftaym 8 kg almısım onun zaten 5 6 kgsı hatta belkı daha fazlası gobegım yanı ben hepı topu 2 3 kg almısım. 33te gittim 53 kgydım 38de gittim 54 kg cıktım. Okadr hafta boynca hıcmı kılo almamısım ben kg almaya calısyorm zayıf olnca sanırım süt olmuyormus dogrumu 😔😔