minikbademm Bayanlar daha çok yeni gebeyim 4 haftalık.belirtiler için daha erken mi ?kasık ağrım dışında şuan başka sıkıntım yok.sizce böyle devam eder mi ? Sizde belirtiler ne zaman ne şekilde basladı ?
Snmdnz minikbademm ilk haftalarda oluyor canm 3aya kadar yerlesme ve tutunma agrisi oluyor ilerleyen haftalar bulantin ve surekli uyku istwgin olucak☺☺
Asminnil minikbademm canım ben 4 haftalık hamile olduğumu bilmeden o haftalarda hep uyumak isterdim böyle mayışık geZerdim herşey burnuma kokardı
Snmdnz minikbademm genelde herkeste oluyor canm mesela bendede vardi ilk gebeligimde daha siddetliydi adet agrisi gibi ama bu ikincide hafif vardi canm
Yelz_91 minikbademm çok şükr hiç bulntım olmadı.. 8.hftdan snra ağrılarım oldu ama bbk büyüdüğü için rahim geriliyor demişti dr… şuan 34. Hftamdayız bulantılar başladı aman allhım çok zor bişymiş🤦🏻♀️
Asminnil minikbademm olmaz tatlım aksine doktorlarda önerir bebeğin kemik gelişiminde yararı olduğunu söylerler günde 1 adet tüketmek şartıyla ama
Asminnil minikbademm yok tatlım 9 haftamda başladı ama kişiden kişiye değişir şöyle diyim benim ilk yaşadığım gebeliğimde bulantım bile yoktu o kadar rahatım tabi allah ilk gebeliğime benzetmesin allah korusun yani bulantım yok çocukta birşey mi oldu diye düşünme canım