Gulanelis busracelik3011 canm korkma bazı günler hissedemiyorum demişsin ki zaten bazı günler için bile erken 2 hafta bekle hayırlısı
Limonhanim ozgeoz26 sabah biiraz yatmistim cok.hafif hafif tekmeler hissetmeye baslamistim.cok.guzel bir his sende yasarsin merak.etme
Almiraedaa Nils ben 19. Haftada hissettim hem seyrime hem kelebek çarpması gibi oluyor ama sürekli değil tabi ki endişelenme derim canm şuan 22.haftadayım artık tekmelerini hissediyorum prensesimin 😍🙈