yasmin14 kesinlikle yıpratıcı hamileyim dediğimde eşimin o mutluluğunu hala unutamam ilk olduğu için ve ben bebeğimi aldırmicam diye direnmiştim doktora hemşireye..bi süre o psikolojiyi hiiçç atlatamadım hamşle kalır mıyım acaba bi daha diye düşünmekten,rabbime bin şükür ki 6 ay sonunda o fikirleri attım hamile olduğumda ama tam mutluluk yaşayamadık keseyi görene kadar 🙂