Merhaba sevgili anneler ve anne adayları.
Son reglı tarihim 12 Ekim ve 25+4 gunluk hamıleyım. Doktor 10 gün geriden geldigını syledı. Biraz endıselıyım acıkcası. Ama sukur ki saglıgım yerinde mühim olan bu 🙏 Bir problem yok dedi ama ben yinede bıraz tuaf oldum annelık panıgı sanırım . Sizde aynı durumları yasadiniz mı?