sevillia Erkek ismi bulmak daha mı zor anlamadım 30 haftalık olduk cocugum isimsiz kalacak😄 Erkek bebiş bekleyen anneler yazabilir mi? Sizler neler buldunuz? 🤗
ozlem_1990 sevillia ilk oğlum Güney Çınar (7yaşında) ikinciye 8 aylık hamileyim Kuzey Sarp olacak inşallah :) abisi Kuzey’i babası Sarp’ı istedi.
Nisa-Nalbantoglu sevillia Efe koyucaz nasipse:) ben egemen Özgür gibi isimleri de çok seviyorum değerlendirebilirsiniz
Sermhiante EzgiCan_ meraktan girdim ve ilk sizin yazdığınızı gördüm😊bizim de poyraz olcak inşallaaahhh 😊
sevillia Esr_mkrmn_ysf yusuf kaynımın adı yoksa koyardım çok beğeniyorum. Göktuğ da düşündük soyadımız da Göktepe 😃
Gunesaydeniz Babası Lider diyor başka bişey demiyor. Erkek ismi bulmak cidden zor. Bende bulamadığım için diretmiyorum. Kıvanç olabilir dedim ama çok ısrar etmedim. Bizimki Lider olacak sanırım.
Bezelyeveannesi Bende 32 haftaligim tam karar veremiyoruz sanirim aras koyucaz yanina 2.isim olsami olmasami diye dusunuyoruz😊
sevillia Bütün isimleri eşime sayıyorum suan adama isim begendiremiyoruz 😏 Kaan Mert diyor ama onada ben alışamıyorum