1kiz1erkekannesi çok ıyı zaten kocaman hastane oldu orası kendısı algomedın eskı kadın dogumcusu ve Suan altın kozanın kadın Doğum bölümü tamamen açıldı dıgumda orada yapılıyor . Ben hemsıreyım pansumana gelen bır hastanın sezeryanını o kadar güzel yapmıstıkı var mı yokmu anlamadık bız çok begendık doktoru ki ben doktor konusunda baya araştırıp hareket eden bırıyım