Htc2779 Bugün sağlık ocağında tansiyon ölçümü yaptılar 9 a 4 çıktı yani düşükmüs böyle tansiyon düşüklüğü yaşayıp da olumsuz sonuç olan var mı ?
Betultatlisu Htc2779 hamileliğimin en başından beri tansiyonum öyle. 31+2 haftaligim hiçbir sorun yaşamadım. Doktorum da sorun yok diyor. Yüksek tansiyon problemmis sanırım bilmiyorum 🤔