Gul02 Arkadaşlar 22 haftalığım Omega 3 almam lazım ama balık sevmiyorum yemek istemiyorum bana bir Omega 3 ilacı tavsiyesi bulunabilir misiniz ?
Echche Gul02 regenesis max verdi bana da ama iştah çok açıyor bana verirken söylemişti zaten. Bu kadar olacağını tahmin etmedim onun yüzünden kilo aldım. Balık yemiyorsan mecbur içeceksin canım beyin sağlığı içinmiş
Gul02 Echche ben şimdiye kadar toplam 4 kilo aldım. Kilo almak istiyorum ama alamıyorum o ayrı mesele umarım bu sayede alırım 😃 teşekkür ederim ☺️
gamze2234 Echche bende aynı ilacı kullanıyorum aksine iştahım açılmadı, gebe değilken daha fazla yemek ya da abur cubur yedim 25.haftadayım 3 kilo almışım 🙈 bünyeye göre değişiyor olabilir
Annisko Gul02 re genesis max 23+5 haftalığız 4.haftamızdan bu yana kullanıyoruz doktorum tavsiye etti balık yiyemedigimi belirtmiştim canım.icinde baya vitamin mineral barındıran kapsül.fiyati 67tl