Seher-76 ablam kızını 40+6 da doğurdu 😁 bence pek cinsiyetle ilgili değil 🤗 kendilerinin canı ne zaman isterse o zaman geliyorlar. Ben de 34+1im zaman geçmek bilmiyor bir 38i görsem öyle dua etmeye başlıcam gelsin diyr 🤗🤗
Yanlız bayanlar bebeğim ters ya 28 haftadan beri dönmüyor sizce döner mi dersiniz doğuma kadar.