Bugün hastaneye muayeneye gittim , doktorum çok güzel ayrıntılı bişeklde bakıyor zaten her gittiğimde, ben sordum ve gitmek istiyorum ne dersiniz dedim ayrıntılı ultrason için ;) (Herşey yolunda olduğu için benim durumumda sanırım ) farklı bir gözün bakması dedi, siz bilirsiniz isterseniz yaptırabilirsiniz dedi , açıkçası o böyle söyleyince şu durumda birdaha hastaneye gitmeye gerek görmedim 😊 20 haftalığım bu arada 👍