Subuss6 canım bu dönemde kullanılan vitamin ve kan ilaçları genelde kabızlığa sebep oluyormuş bende çok fenaydım kuru kayısıyı suya koyup bekletiyordum suyu içip kayısıyı yiyordum birde kuru dut tüketiyordum bende çok işe yaradı hala aynı ilaçları kullandığım için ara ara oluyor yine yapıyorum bu söylediklerimi umarım sanada faydası olur